H_B_I-mianlogo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اگر دنبال مطلبی هستید که آن را پیدا نمیکنید، آن را در فرم زیر جستجو کنید:

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه

معرفی کتاب برای تقویت اراده و انگیزه

مدت زمان مطالعه:

مشخصات:

معرفی کتاب برای تقویت اراده و انگیزه

مشخصات:

Icons8 RSL Colored Part 9

دانلود فایل :

Dusk Part 1

تاریخ:

Icons8 RSL Colored Part 10

مدت زمان مطالعه:

Icons8 RSL Colored Part 11

فهرست مطالب

معرفی 5 کتاب برای تقویت اراده

فهرست مطالب

منظور از قدرت اراده توانایی کنترل افکار و اعمال علیرغم هر وسوسه‌ای است که رخ می‌دهد. گاهی اوقات ممکن است به نیروی اراده نیاز داشته باشید تا به خودتان فشار بیاورید و برای موفقیت اقدام کنید. یکی از بهترین راه‌ها برای تقویت خویشتن داری این است که به هر قیمتی از وسوسه‌ها دوری کنید. آیا می‌خواهید در مورد قدرت اراده و افزایش آن بیشتر بدانید؟ باید چند کتاب برای تقویت اراده بخوانید.

در این مقاله به معرفی کتاب قدرت اراده و بسیاری از کتاب‌های دیگر خواهیم پرداخت. اگر فکر می‌کنید که برای هر دلیلی به این نوع کتاب‌های نیاز دارید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

چرا باید کتاب‌ برای تقویت اراده بخوانیم؟

در بسیاری از موارد برای ما پیش آمده که بی‌حوصلگی در درس خواندن را تجربه کردیم یا اینکه با توجه به بی‌حوصلگی‌هایمان تمامی کارهایمان را به تعویق انداختیم و اراده درستی برای انجام دادن کارها در زمان درست نداریم! متاسفانه این مشکلی است که شاید همه‌ی ما کم و بیش در برخی از بخش‌های زندگی آن را تجربه کرده باشیم.

کتاب برای تقویت اراده

دلایل اهمال‌کاری در تمامی زمینه‌های مختلف در زندگی‌مان زیاد است و صد البته که با کمک و مهارت تقویت اراده می‌توانیم تا حدودی اهمال کاری‌هایمان را درست کنیم. خواندن کتاب برای تقویت اراده چیزی است که می‌توانید بسیاری از مشکلات این چنینی ما را برطرف کند.

1. کتاب تقویت اراده در هفت روز

اگر آرزو می‌کند که ای کاش اراده بیشتری داشتید و غلبه بر تنبلی در وجود شما نبود، اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس کامل کارهایتان را انجام دهید، خواندن این کتاب را پیشنهاد می‌کنم.

بخشی از مطالب کتاب

آیا تا حال شده تصمیم به انجام کاری بگیرید، کاری که واقعا مهم باشد، اما خود را ناتوان از انجام آن حس کنید یا اگر حتی شروع کردید، پس از مدتی آن را رها کنید؟ آیا شده که بدانید دقیقا برای رسیدن به هدفتان چه باید بکنید، اما اراده کافی برای شروع و استمرار آن را نداشته باشید؟

فکر می‌کنید که در حال حاضر میزان بهره وری کاریتان بالا است؟ آیا از وقتتان کاملا مفید استفاده می‌کنید؟ آیا هر روزتان با روز قبل متفاوت است و یا تکرار بیشتر عاداتی است که دیروز انجام داده بودید؟

با این سوالات می‌خواهم شما را آماده‌ی شنیدن واقعیت مهمی بکنم. واقعیتی که اکثر انسان‌ها از آن غفلت می‌کنند. من فکر نمی‌کنم که مشکل شما “کوچک فکر کردن” باشد. احتمالا شما قابلیت‌های زیادی را برای خودتان متصور هستید، شایستگی‌های خود را باور دارید و اهداف بزرگی نیز در سر دارید. اما زمانی که باید دست به عمل بزنید، شاید خود را کم توان از ادامه راه می‌یابید.

کتاب تقویت اراده در هفت روز

به عبارت دیگر قادر نیستید که تمام قدرت اراده خود را به کار گیرید و مسیر رسیدن به موفقیت را تا انتها طی کنید. در حال حاضر کتاب‌های زیادی در زمینه موفقیت منتشر شده‌اند؛ که شما را تشویق به داشتن اهداف بزرگ و رویاهای بزرگتر می‌کنند. اما سوال من از شما این است: تا حال چقدر توانسته‌اید آن اهداف بزرگ و رویایی را تبدیل به واقعیت کنید؟

2. کتاب قدرت اراده فرانک رایان

کتاب قدرت اراده از فرانک رایان در سال 2014 برای اولین بار منتشر شد. این کتاب به صورتی نوشته شده که ابتدا به شناخت و قدرت اراده می‌پردازد و در نهایت با معرفی دستورالعمل‌هایی راهکارهایی را برای تقویت اراده بیان می‌کند.

درباره نویسنده این کتاب

فرانک رایان مشاور روانشناس بالینی و شناخت‌درمانی در لندن است که به‌عنوان استاد دانشگاه در دانشگاه لندن فعالیت می‌کند. این فرد با شناخت کامل بر حوزه‌های روانشناسی رفتاری، شناختی و کنترل امیال کتاب‌های متعددی را به رشته تالیف درآورده است.

کتاب قدرت اراده فرانک رایان

بخشی از مطالب کتاب

قدرت اراده، انسان را موجودی با ادراک و هدفمند تعریف می‌کند. هیچ موجود زنده‌ی دیگری سیستم ذهنی و انگیزه برای حفظ اهداف ارزشمند یا رویاها را برای سال‌ها، دهه‌ها یا شاید سراسر عمر ندارد.

حتی وقتی موردی اجتناب‌ناپذیر اتفاق می‌افتد، ما با به‌کارگیری اراده به مسائل می‌پردازيم. با این اطمینان که قدرت اراده از ما قوی‌تر است، البته در بیشتر مواقع؛ زیرا همان‌طور که وکلا می‌گویند، وقتی اراده وجود داشته باشد، راه گریزی هم هست!

خرید کتاب قدرت اراده فرانک رایان از ایران کتاب 🛒

3. قدرت عادت

کتاب قدرت عادت اثری از چارلز داهیگ است که اولین بار سال ۲۰۱۲ منتشر شد. داهیگ در این کتاب استدلال می‌کند که «عادات» اساس رفتار انسان هستند. داهیگ معتقد است که افراد می‌توانند با درک واقعی این عادات، یاد بگیرند که بر آن‌ها مسلط شوند.

معرفی کتاب قدرت عادت

او درواقع به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه عادات افراد، الگوهای رفتاری خودکار آن‌ها، زندگی، دستاوردها و هویت آن‌ها را شکل می‌دهد. «ده‌ها مطالعه نشان می‌دهند که اراده مهم‌ترین عادت اصلی برای موفقیت فردی است».

قسمتی از مطالب کتاب برای تقویت اراده

آیا می‌خواهید عادت غذایی جدیدی در خود ایجاد کنید؟ محققان مرکز ملی کنترل وزن امریکا در پروژه‌ای که بیش از شش هزار تن در آن بین 15 تا 20 کیلو وزن کم کرده بودند، متوجه شدند 78% شرکت‌ کنندگان هر روز صبحانه‌ای مشخص می‌خورند (سرنخ)، اما بیشتر کسانی که در رژیم غذایی خود موفق شده بودند، پاداشی مشخص برای متعهد ماندن خود نیز در نظر گرفته بودند.

این پاداش می‌توانست هر چیزی باشد، لباسی بخصوص، حس رضایت و غرور از رفتن روی ترازو و پایین آوردن وزن، تناسب اندام یا خلاصه چیزی که به راستی می‌خواستند و با دقت انتخاب کرده بودند.

هر وقت وسوسه می‌شدند رژیم غذایی خود را بشکنند، بر پاداش خود تمرکز می‌کردند تا جایی که این تمایل به نوعی وسواس خفیف تبدیل شد. محققان دریافتند تمایل افراد به پاداش، بر وسوسه شکستن تعهدشان غلبه می‌کند. این میل به پاداش چرخه عادت را در آن‌ها استوار می‌کرد.

خرید کتاب قدرت عادت از ایران کتاب 🛒

4. بیداری غول درون

یکی دیگر از انواع کتاب برای تقویت اراده، کتاب بیداری غول درون اثر نویسنده مشهور و موفق به نام آنتونی رابینز است که اولین بار سال ۱۹۹۱ منتشر شد.

بیداری غول درون

درباره نویسنده

آنتونی رابینز یکی از نویسنده‌های معروف و شناخته شده است به‌عنوان سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی هم فعالیت دارد. عمده شهرت این فرد به دلیل تالیف کتاب‌های مختلف در زمینه موفقیت است. او اعتقاد دارد که فرآیند تفکر و ارزیابی، در اصل پرسش و پاسخ درونی است و نحوه تفکر ما، احساسات ما را شکل می‌دهد.

قسمتی از مطالب کتاب برای تقویت اراده

هر زمان که می‌خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که استانداردهای خود را بالا ببرید و باور داشته باشید که می‌توانید آن‌ها را برآورده کنید. ما باید سیستم اعتقادی خود را تغییر دهیم و این احساس اطمینان را ایجاد کنیم که می‌توانیم استانداردهای جدید را برآورده کنیم. این کاری نیست که هر چند وقت یکبار انجام می‌دهیم زندگی ما را شکل می‌دهد؛ بلکه کاری است که به طور مداوم انجام می‌دهیم.

سه تصمیمی که سرنوشت شما را کنترل می‌کنند عبارتند از:

  1. تصمیمات شما در مورد اینکه روی چه چیزی تمرکز کنید.
  2. تصمیمات شما در مورد اینکه چیزها برای شما مهم هستند.
  3. تصمیمات شما در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید تا نتایج مورد نظر خود را ایجاد کنید.

با تغییر هر یک از این پنج عنصر؛ خواه یک باور یا قانون اصلی، یک ارزش، یک مرجع، یک سوال یا یک حالت احساسی باشد، می‌توانید بلافاصله یک تغییر قدرتمند و قابل اندازه‌گیری در زندگی خود ایجاد کنید.

هر کاری که من و شما انجام می‌دهیم، یا به دلیل نیاز خود برای اجتناب از درد و یا تمایل به کسب لذت انجام می‌دهیم.این رویدادهای زندگی ما نیستند که ما را شکل می‌دهند، بلکه باورهای ما در مورد معنای آن رویدادها هستند.

خرید کتاب بیداری غول درون از ایران کتاب 🛒

5. کتاب قدرت و نیروی اراده

کتاب «قدرت و نیروی اراده» از دو نویسنده معروف و شناخته شده است. روی بامیستر به‌عنوان یکی از بهترین روانشناسان دنیا و همچنین جان تیرنی به‌عنوان یک نویسنده علمی این دو کتاب را تالیف کرده‌اند. از نظر این دو شخص آنچه که در این کتاب نوشته شده بر این مفهوم است که قدرت نیروی اراده فوق‌العاده است و باعث می‌شود ما بتوانیم دنیای خودمان را تغییر دهیم.

بیداری غول درون کتابی برای تقویت اراده

درباره نویسندگان این کتاب

روی بامِیستر رئیس برنامه‌ی روان‌شناسی اجتماعی را در دانشگاه ایالتی فلوریدا است و یکی از برترین روانشناسان مطرح جهان می‌باشد؛ که حدود 450 نشریه علمی را به چاپ رسانده است.

جان تیِرنی برای مجله‌ی نیویورک‌تایمز می‌نویسد و از انجمن پیشرفت علم و مؤسسه‌ی فیزیک آمریکا جوایز متعددی دریافت کرده است.

بخشی از مطالب کتاب

چندی پیش، شخصی ولخرج به‌منظور سروسامان‌دادن به بدهی‌های کارت اعتباری خود، از تیمی از محققان که خود را اقتصاددانان عصبی می‌خواندند تقاضای کمک می‌کند. این محققان، مغز افراد را در حین خرید تحت نظر قرار می‌دادند، دست‌ِکم با همان دقتی که داخل یک دستگاه ام‌آرآی کاربردی در آزمایشگاهی در دانشگاه استنفورد بدان وجود دارد. محققان درحالی‌که این افراد در فکر خرید وسایل و کتاب و کالاهای مختلف بودند، فعالیت ناحیه‌ی اَنسولای مغز آنان را بررسی کردند.

این ناحیه‌ی مغز معمولاً هنگام دیدن یا شنیدن موضوعی ناخوشایند، به‌طور مرتب فعال می‌شود و این دقیقاً همان اتفاقی است که وقتی شخص خسیسی قیمت‌ها را می‌بیند، در مغز او رخ می‌دهد؛ اما هنگامی که شخص دست‌ودل‌بازی برای خرید همان کالاها اقدام می‌کند، ناحیه‌ی اَنسولای مغزش همان نوع انزجار را ثبت نمی‌کند. حتی هنگامی که مغز در نظر می‌گیرد این شخص مبلغ زیادی صرف خرید یک ساعت شناسایی خلق‌وخو کرده، باز هم فعالیتی ثبت نمی‌شود.

خرید کتاب قدرت و نیروی اراده از ایران کتاب 🛒

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی انواع کتاب برای تقویت اراده پرداختیم. همان‌طور که گفته شد، کتاب‌های مختلفی در این زمینه هستند که با مطالعه آن‌ها و انجام دادن تمرین‌های گفته شده در کتاب می‌توانید اراده خودتان را تقویت کنید و کارهایتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. اگر می‌خواهید بهترین کتاب‌های غلبه بر تنبلی را بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم روی لینک مورد نظر کلیک کنید.

به مقاله امتیاز دهید : [ratings]

آیا تمایل دارید این مقاله را دریافت کنید؟

مطالبی که برایتان مفید است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *