H_B_I-mianlogo
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اگر دنبال مطلبی هستید که آن را پیدا نمیکنید، آن را در فرم زیر جستجو کنید:

سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه

بهترین معلم آیلتس

مدت زمان مطالعه:

مشخصات:

بهترین معلم آیلتس

مشخصات:

Icons8 RSL Colored Part 9

دانلود فایل :

Dusk Part 1

تاریخ:

Icons8 RSL Colored Part 10

مدت زمان مطالعه:

Icons8 RSL Colored Part 11

فهرست مطالب

بهترین معلم آیلتس کیست؟

فهرست مطالب

اگر قصد شرکت در آزمون‌های جهانی زبان انگلیسی را دارید در اولین قدم باید بهترین معلم آیلتس را انتخاب کنید. زیرا این کار باعث افزایش شانس شما برای موفقیت در این آزمون خواهد شد. هر فرد می‌تواند به‌دلایل و انگیزه‌های مختلف برای شرکت در آزمون آیلتس اقدام کند که از مهم‌ترین این اهداف می‌توان به تحصیل در دانشگاه‌های برتر بین‌المللی اشاره کرد.

در هر صورت فرقی ندارد که شما به چه دلیل قصد شرکت در این آزمون را دارید؛ در این بین تنها نکته قابل توجه، آگاهی از حداقل نمره لازم برای هدف شما است. در ادامه با موارد لازم که برای شرکت در آزمون آیلتس باید آگاهی کاملی از آنها داشته باشید آشنا می‌شویم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین معلم آیلتس

توجه به چه نکاتی برای آموزش آیلتس ضروری است؟

برای اینکه بتوانید تمام نکات لازم را در این خصوص بدانید، باید از بهترین معلم آیلتس کمک بگیرید. زیرا این شخص تجربه بسیار زیادی در زمینه آموزش به افراد دارد. برای موفقیت در آزمون آیلتس لازم است افراد، زبان انگلیسی را به‌صورت روزانه و کاملا مستمر تمرین کنند. اهمیت ندادن به این موضوع باعث عدم موفقیت شما خواهد شد.

در ادامه نکاتی که برای قبولی در آزمون باید به آنها توجه شود را بررسی می‌کنیم.

انتخاب بهترین استاد آیلتس

در هر شهری که باشید قطعا اساتید بسیاری در زمینه آزمون آیلتس مشغول به کار هستند و شما باید بهترین معلم آیلتس را انتخاب کنید. استادی می‌تواند به شما کمک کند که تجربه بالایی داشته و زبان‌آموزان زیادی را به موفقیت رسانده باشد. در این صورت شما اطمینان کافی نسبت به راه‌کارهای وی خواهید داشت.

انتخاب بهترین استاد آیلتس تهران می‌تواند کمی چالش‌برانگیز باشد. زیرا افراد زیادی در این کلا‌ن‌شهر به‌ کار تدریس زبان و ارائه راه‌کارهای مختلف برای قبولی در آیلتس مشغول هستند. اگر شما نیز در این انتخاب با مشکل مواجه شده‌اید، نگران نباشید زیرا ما سهیل امانی، بهترین معلم تدریس آیلتس را به شما معرفی می‌کنیم.

[sc name=”paligelot_banner”][/sc]

آشنایی با نکاتی برای یادگیری زبان

برای رسیدن به موفقیت، باید نکات مهم در یادگیری زبان جدید را یاد بگیرید. اگر بهترین معلم آیلتس را انتخاب کرده باشید قطعا این نکات را به شما می‌آموزد. این نکات شامل مواردی مانند ثبت‌نام در کلاس‌های مفید آموزش زبان، تلاش برای یادگیری واژه‌های جدید، تعیین هدف، نترسیدن از اشتباه و تمرین مکرر است.

یادگیری زبان‌های خارجی مانند آموزش یک مهارت جدید، نیاز به استفاده از بهترین متدهای آموزشی دارد. شناخت روش‌های درست به شما کمک می‌کند تا علاوه‌بر کوتاه‌کردن مسیر یادگیری، کیفیت آن را نیز بالا ببرید. البته اینکه می‌گوییم مسیر آموزش کوتاه می‌شود نباید کم‌طاقتی شما در این مسیر را به‌دنبال داشته باشد. زیرا داشتن صبر و حوصله زیاد نیز یکی از عوامل مهم در آموزش زبان و کسب نمره بالا برای آیلتس است.

استاد آیلتس تهران

تقویت مهارت رایتینگ   

آزمون آیلتس شامل 4 بخش است که برای کسب نمره قابل قبول، باید در تمامی آنها مهارت لازم را کسب کنید. در این بین تقویت مهارت رایتینگ از اهمیت زیادی برخوردار است. طبق آمارهای به‌دست آمده از نتایج آیلتس، افراد زیادی هستند که با کوتاهی در تمرین رایتینگ، نمره خوبی در این بخش کسب نمی‌کنند.

از آنجایی که تمامی بخش‌های این آزمون از اهمیت بالایی برخوردار هستند، نباید با بهانه‌تراشی شانس موفقیت خود را کاهش دهید. با انتخاب درست استاد آیلتس تهران، شما با راه‌کارهایی آشنا می‌شوید که نه‌تنها نوشتن برایتان آسان می‌شود بلکه از این کار لذت خواهید برد.


همچنین بخوانید: تقویت مهارت رایتینگ


تقویت مهارت ریدینگ

اگر بهترین معلم آیلتس را انتخاب کنید قطعا به شما یادآوری می‌کند که خواندن یکی از مهم‌ترین مباحث در آموزش آیلتس است. به‌طور کلی ریدینگ در تمام زمینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند. خواندن کتاب و مجلات مختلف و کاربردی انگلیسی‌زبان، باعث افزایش سرعت شما حین خواندن و در نتیجه تسریع در پاسخ‌گویی به سوالات آیلتس می‌شود.

البته استاد ریدینگ آیلتس برای اینکه شما به حد قابل قبولی در خواندن برسید، قطعا راه‌کارهای مناسبی ارائه می‌دهد. زیرا تقویت مهارت ریدینگ باعث افزایش مدیریت زمان توسط شما نیز خواهد شد.

[sc name=”gelat504″][/sc]

بررسی روش‌های مطالعه و تمرین

بهترین معلم آیلتس علاوه‌بر انتخاب مناسب‌ترین روش‌های تدریس برای یادگیری آسان‌تر زبان، معمولا راه‌کارهایی را به زبان‌آموز ارائه می‌دهد که با استفاده از آنها، فرد بتواند یادگیری را تثبیت و به موفقیت برسد. در ادامه چند روش مطاله را برسی می‌کنیم که با به‌کار گیری آنها، احتمال موفقیت در آزمون تا حد زیادی بالا می‌رود.

بازه‌های زمانی مناسبی برای تکرار و تمرین انتخاب کنید

حتما پیش ‌آمده مطلبی را یاد بگیرید اما با گذشت مدت‌زمانی حتی کوتاه، وقتی به آن بخش مراجعه کنید اطلاعات را به‌طور کامل به‌‌یاد نیاورید. برای جلوگیری از این اتفاق باید بازه‌های مناسبی را برای مرور انتخاب کنید. به‌طور کلی برای تثبیت یادگیری باید 24 ساعت بعد، دوباره مطلب را مرور کنید و در مرحله بعد، پس از گذشت یک‌هفته با مرور مجدد می‌توان ماندگاری مطلب را به 30 روز رساند.

در آخر با گذشت 40 روز و با مروری کوتاه، مطلب می‌تواند حداقل تا 6 ماه در ذهن فرد باقی بماند. لذا باید این روش را به‌کار برید تا از فرار مطالب از ذهن، جلوگیری شود.

خلاصه‌نویسی را فراموش نکنید

اگر می‌خواهید ذهنتان توانایی تحلیل مطالب در بخش رایتینگ را داشته باشد، باید علاوه‌بر تقویت واژگان از روش‌هایی مانند خلاصه‌نویسی نیز استفاده کنید. خلاصه‌نویسی باعث افزایش مهارت افراد در تمامی بخش‌های آیلتس می‌شود و قطعا از راه‌کارهای مهمی است که بهترین معلم آیلتس به شما پیشنهاد می‌دهد.‌

برای این منظور می‌توانید با مطالعه چند پاراگراف به زبان انگلیسی، خلاصه‌ای از آنها را یادداشت کنید یا نظر خود را در چند سطر کنار آنها بنویسید. با این کار پس از گذشت مدت‌زمانی و با مرور مطالب خوانده‌شده، متوجه افزایش مهارت خود خواهید شد، پس این مورد را دست ‌کم نگیرید.


همچنین بخوانید: تقویت مهارت ریدینگ


متن‌های مختلف را با صدای بلند بخوانید

ذهن همیشه سریع‌تر از زبان عمل می‌کند و ممکن است شما مطلبی را با چشم یا با صدای کم، بسیار روان بخوانید اما برای خواندن آن با صدای بلند با مشکل مواجه شوید. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از هر فرصتی که پیش می‌آید استفاده کرده و مطالب مختلف را با صدای بلند بخوانید.

تفاوتی ندارد که معنی لغات را بفهمید یا آنها با را با اشکال بخوانید، در هر صورت بلندخواندن باعث هماهنگی مغز و زبان و در نتیجه افزایش مهارت شما می‌شود. البته در آخر برای درک بیشتر می‌توانید تلفظ صحیح و معنای کلماتی که نمی‌دانید را پیدا و مجددا جملات را بازخوانی کنید.

محیط اطراف را با زبان انگلیسی توصیف کنید

به اطراف خود نگاه کرده و با این تصور که می‌خواهید محیط را برای فردی توصیف کنید، جملات روزمره انگلیسی را به‌کار برید. با این کار ذهن و زبان شما به‌راحتی با یک‌دیگر هماهنگ شده و با گذشت مدت‌زمانی در مکالمات واقعی نیز بدون مکث و فکر کردن به معنی جمله‌ها، می‌توانید پاسخ فرد مقابل را بدهید.

اگر از اشتباه‌کردن ترس دارید؛ بهتر است با ضبط صدای خود در حین توصیف مکان‌های مختلف و ارائه آن به بهترین معلم آیلتس، اشتباهات را شناسایی و از تکرار مجدد آنها جلوگیری کنید.

پادکست‌های انگلیسی گوش دهید

پادکست‌های مختلفی وجود دارد که برای شروع می‌توانید مباحث مورد علاقه خود را انتخاب و روزانه چند دقیقه از وقت خود را به گوش‌دادن به آنها صرف کنید. همچنین می‌توانید از رادیو کمک بگیرید. با این کار قدرت لیسنینگ خود را افزایش داده و می‌توانید با افراد انگلیسی‌زبان مکالمات راحتی داشته باشید.

مطالعه درباره موضوعات مختلف

بهترین معلم آیلتس معمولا برای افزایش توانایی‌های شما پیشنهاد می‌کند تا موضوعات مختلفی را بررسی و با مطالعه آنها به زبان انگلیسی، قدرت خود را در بخش‌های مختلف آیلتس افزایش دهید. برای این منظور نیز بهتر است در شروع، موضوعاتی را انتخاب کنید که مورد علاقه‌تان باشد و باعث خستگی زودهنگام شما نشود.

حال تحقیقات خود را از طریق وب‌سایت، کتاب یا مجلات مختلف گسترش دهید. راه‌کار دیگری که می‌تواند به شما کمک کند استفاده از خلاصه‌نویسی در این راه و ارائه مطالب به زبان انگلیسی برای همکلاسی‌ها یا افراد خانواده است.


همچنین بخوانید: نکات مهم در یادگیری زبان جدید


از آموزش و آزمون آیلتس نترسید

در آخر باید به شما بگوییم که ترس عامل اصلی شکست در این آزمون است. البته که آیلتس آزمون راحتی نیست و حتی بسیاری از انگلیسی‌زبان‌ها نیز شاید در آن موفق نشوند اما قطعا اعتماد به‌نفس داشتن به شما کمک می‌کند.

برای موفقیت در آزمون آیلتس و کسب نمره قابل قبول، باید حتما بهترین معلم آیلتس را انتخاب و به روش‌های تدریس وی اهمیت دهید. استاد آیلتس معمولا تکنیک‌هایی را به شما یاد می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان بتوانید حجم زیادی از مطالب را به ذهن سپرده و در آزمون قبول شوید.

جمع‌بندی

چرا باید بهترین معلم آیلتس را انتخاب کرد؟ آزمون آیلتس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و افرادی که قصد تحصیل یا زندگی در کشورهای دیگر را دارند، باید نمره قابل قبولی در آن کسب کنند. انتخاب استادی با تجربه در این زمینه باعث می‌شود با تکنیک‌های مهم آموزش زبان آشنا شوید و با به‌کار گیری این راه‌کارها به موفقیت دست پیدا کنید.

قبولی در آزمون آیلتس در صورتی امکان‌پذیر است که روش‌های صحیح مطالعه را یادگرفته و با تقویت رایتینگ و ریدینگ، احتمال موفقیت خود را افزایش دهید. از تکنیک‌های مهمی که در این راه به شما کمک می‌کند می‌توان به مواردی همچون خواندن با صدای بلند، گوش‌دادن به پادکست‌های انگلیسی و خلاصه‌نویسی اشاره کرد.

یادگیری واقعی و اصولی زبان انگلیسی

اگر میخوای انگلیسی واقعی رو بر اساس مهارت های یادگیری و نوروساینس و به کمک ابزار هایی مثل نقشه کشی ذهنی یاد بگیری، همین حالا روی لینک زیر کلیک کن. ایمپکت بر اساس متد علمی و معروف تاپ ناچ طراحی شده و همه مهارت های زبان رو با کمک فیلم، سریال و داستان بهتون آموزش میده.
برای دریافت دوره + اطلاعات تکمیلی در دکمه روبرو استفاده نمایید.
به مقاله امتیاز دهید : [ratings]

آیا تمایل دارید این مقاله را دریافت کنید؟

مطالبی که برایتان مفید است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *